ساخت پادکست در اصفهان

تولید پادکست در اصفهان (محتوای صوتی ) در آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو

تیهو مدیا با به کارگیری گوینده با تجربه در تولید پادکست در اصفهان  ورود قدرتمند شما را به دنیای تولید محتوای صوتی در دیجیتال مارکتینگ با کمترین هزینه ممکن در اصفهان تضمین کرده است. 

پادکست چیست؟

به طور کلی پادکست ها، مجموعه‌ های صوتی مانند رادیو هستند که در بستر اینترنت، و از طریق اپلیکیشن های متفاوت منتشر می شوند. از نام های دیگر پادکست، پادپخش و موارد مشابه می باشد. واژه پادکست در اصفهان از تلفیق دو واژه iPod (آی پاد) و broadcasting (پخش) تشکیل شده است؛ که آی‌ پاد نام پخش‌کننده موسیقی شرکت اپل است، در واقع پاد به دستگاه های قابل حمل می گویند، و برودکستینگ در زبان انگلیسی به معنای انتشار و منتشر شدن است.

برای تولید و ساخت پادکست در اصفهان، از فناوری‌های جدیدتری هم استفاده می شود؛ چرا که بسیاری از محدودیت های یک برنامه رادیویی را ندارد. بطور مثال، پادکست در اصفهان محدودیت زمانی و تعداد برنامه ندارد و شنونده به راحتی میتواند انتخاب کند که کدام پادکست در اصفهان را گوش دهد. به طور خلاصه پادکست ها رسانه صوتی منتشر شده در بستر اینترنت هستند که توسط افراد مختلف، با موضوعات متفاوتی ایجاد می‌شوند.

مراحل تولید پادکست در اصفهان

برای تهیه و ساخت پادکست در اصفهان باید اقداماتی را انجام دهید، تا بتوانید به مرحله نهایی یعنی انتشار پادکست در اصفهان برسید. قبل از تولید محتوای صوتی، اولین نکته در پروسه تولید پادکست در اصفهان، توجه به متمرکز بودن موضوع پادکست، و مدت زمان آن می باشد، همچنین اگر قصد دارید پادکست سریالی تولید کنید، بهتر است در ساخت این نوع پادکست در اصفهان ثابت قدم باشید. مراحل تولید پادکست بصورت زیر می باشد :

  • مشخص کردن زمینه فعالیت

  • جستجو برای پیدا کردن ایده

  • تولید متن اولیه

  • ویرایش متن پادکست

  • انتخاب نام، موسیقی و طراحی

  • ضبط پادکست

  • برطرف کردن ایرادات

  •  انتشار پادکست

خدمات سفارش پادکست

اگر به دنبال افزایش مشتریان خود هستید، و میخواهید در روند تبلیغاتتان تغییراتی ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما سفارش ساخت پادکست می باشد. برای سفارش تولید محتوا صوتی با بهترین قیمت، میتوانید همین حالا با کارشناسان بخش فروش دیجیتال مارکتینگ سرو در تماس باشید. 

مشاغلی که بیشتر میتوانند از پادکست بهره ببرند:

  • پادکست روانشناسی
  • پادکست پزشکی 
  • پادکست ورزشی
  • پادکست موزه
  • پادکست تاریخی
  • پادکست تبلیغاتی
  • پادکست نمایشگاهی
  • پادکست درسی معلمان و اساتید

از جمله خدمات ما در دیجیتال مارکتینگ سرو شامل:

  • تولید پادکست در اصفهان برای شبکه های اجتماعی

  • تولید پادکست از مقالات وبلاگ ها و وبسایت ها

  • تولید پادکست برای تبلیغات و بازاریابی

  • طراحی موشن گرافیک و …

اثر تولید محتوای صوتی بر سئو سایت:

با تولید محتوای صوتی در وب سایت خود امتیاز سئو از گوگل می گیرید و همانند محتوای ویدئویی از امتیار جداگانه ایی برای سئو برخورداد است.
گوگل در حال تولید محصولی به نام "سئوی صوتی" است که خود نشاندهنده اهمیت این موضوع در دیجیتال مارکتینگ است.
اگر سایت و وبلاگ خود را صوتی کنید و در بالای هر صفحه، فایل صوتی همان صفحه را نیز بگذارید به گوگل در ارائه محتوای صوتی به مخاطبینش کمک بزرگی میکنید.
تیم پادکست گوگل می گوید: به زودی در نتایج سرچ های خودمان همانند ویدئو، پادکست را نیز خواهیم آورد.

انواع پادکست

پادکست تک نفره

برای افرادی که به تازه‌گی با پادکست در اصفهان آشنا شده‌اند و می‌خواهند شروع به ساخت پادکست کنند، «پادکست تک‌نفره» (Solo Podcast) یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. این نوع پادکست‌ها به طور معمول به صورت مونولوگ اجرا می‌شوند و یک نفر اجرای برنامه را به عهده می‌‌گیرد. محتوایی که به طور معمول در این نوع پادکست‌ها ارائه می‌شود منحصر به موضوع خاصی نیست و به مجری وابسته است. با این وجود، موضوعات زیر را می‌توان برای پادکست تک‌نفره در نظر گرفت.

  • پادکست سوال و جواب
  • اخبار
  • ارائه نظرات شخصی
  • بحث‌ در مورد تخصص یا هنری خاص

نمونه کار پادکست تیهو

  • پادکستی که به سفارش مجموعه تاریخی فرهنگی تخت فولاد اصفهان تحت عنوان تکیه گرد ساخته شد و اطلاعاتی راجع به تکایای اصفهان به شنونده پادکست میدهد.

پادکست مصاحبه

«پادکست مصاحبه» (Interview Podcast) به پادکستی می‌گویند که در آن، یک یا دو میزبان (مجری) در هر قسمت با افراد مختلفی گفتگو کنند. این روش محبوبیت زیادی دارد چراکه نسبت به سایر روش‌ها، درگیری ذهنی کمتری ایجاد می‌کند. برای اجرای این روش به طور معمول، در رابطه با شخص مصاحبه‌شونده تحقیقاتی انجام می‌گیرد و فهرستی از سوالات آماده می‌شود.

البته برای دعوت از میهمانان باید روش‌های مناسبی را در پیش بگیرید به همین دلیل، این نوع از پادکست معمولا در ابتدای کار مورد استفاده قرار نمی‌گیرد مگر این‌که میزبان برنامه شخص معروفی در حوزه تخصصی خود باشد.

پادکست قصه گو:

پادکست قصه‌گو یا داستان‌سرایی (Storytelling Podcast) یکی از پرطرفدارترین فرم‌های پادکست است.

قصه گفتن و جذب مخاطب از این طریق، همواره توسط متخصصین بازاریابی تایید شده و مخاطب می‌تواند راحت‌تر از مدل‌های دیگر با فرم قصه‌گویی شما جذب پادکست شود.

پادکست یا محتوا صوتی؟
محتوای صوتی محتوایی می باشد که گوینده از روی متن برایتان میخواند و با موسیقی زیبا تزئین می شود و خروجی آن را میتوانید بر روی سایت یا وبلاگ یا شبکه های اجتماعی خود منتشر نمایید.
کاربرد پادکست یا محتوای صوتی کدام است؟
میتوانید کل بلاگ خود را به محتوای صوتی تبدیل کنید، کتاب صوتی تولید کنید، محتوای صوتی در شبکه اجتماعی نشر دهید و انواع کاربرد های دیگر
آیا پادکست یا محتوای صوتی بر سئو تاثیر دارد؟
بله صد در صد، تنوع محتوا خود به تنهایی بر سئو تاثیر زیادی دارد. بانس ریت نیز به شدت کنترل می شود.
teyhoomedia

با آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو بهترین تجربه رشد کسب و کار خود را داشته باشید.

ارائه شده توسط گروه تیهو مدیا