ویدئو مارکتینگ در اصفهان

ویدئو مارکتینگ در اصفهان

همان طور که از نام بازاریابی ویدئو  پیدا است، از ویدیو به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ در اصفهان به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلم‌نامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانال‌های مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب و آپارات) و در آخر، تجزیه‌وتحلیل عملکرد ویدیو (بررسی معیارهای تعداد کل بازدیدها، نرخ کلیک و نرخ تبدیل) است.

شما می‌توانید با افزودن محتوای ویدیویی به استراتژی بازاریابی خود، شاهد افزایش تعداد مشتریان راغب (لید) و درآمدتان باشید. به‌عنوان مثال، می‌توانید ویدیوهای کوتاهی دربارهٔ کسب‌وکار خود منتشر کنید یا به‌سراغِ ساختن مستندهای طولانی دربارهٔ موضوع‌های داغ روز بروید؛ همه چیز به هدف و جیب شما گره خورده است!

بازاریابی ویدیویی به یکی از قطعه‌های مهم استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها تبدیل شده است؛ بنابراین عدم توجه به آن می‌تواند دردسرساز شود و به شکست کسب‌ و کارتان منجر شود.

شما با حضور کسب و کارتان در نمایشگاه ها و همایش ها به رشد کسب و کار خود کمک میکنید اما یکی از ابزارهای این کار فیلمبرداری و عکاسی در نمایشگاه و از غرفه شماست.

با خدمات ویدئو مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو ، ویدئو هوشمندانه و خلاقانه را در اصفهان تجربه خواهید کرد که توسط تیمی با تجربه ایجاد شده است.

 تیهو سابقه فیلمبرداری و ساخت کلیپ در نمایشگاه بین المللی اصفهان برای شرکت های بزرگی را دارد.

همچنین تیهو اولین گروه در اصفهان می باشد که به صورت رسمی پروژه های فیلمبرداری و کارگردانی دوربین مخفی را انجام میدهد.

نمونه کارهای فیلمبرداری و ساخت کلیپ اصفهان

اهداف اصلی استفاده از ویدئو مارکتینگ در اصفهان 

سوالی که ممکن است در اینجا مطرح شود این است که با کمک ویدیو مارکتینگ در اصفهان، می‌توانیم به چه اهدافی دست پیدا کنیم؟ شما می‌توانید با استفاده از این نوع بازاریابی، آگاهی از برند، نرخ تعامل و فروش خود را افزایش دهید؛ همچنین از آن برای جذب ترافیک بیشتر و آموزش مخاطبان خود بهره ببرید. فیلمبرداری، ساخت کلیپ برای کسب و کارها در نمایشگاهها فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغات است.

ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ

در بازاریابی ویدیویی، دستیابی به چند هدف مختلف امکان پذیر است؛ همه چیز به منابع، بودجه و خواستهٔ شما بستگی دارد. برای شروع، می‌توانید چند ویدیو در بلاگ‌های خود قرار دهید تا ترافیک وب‌سایتتان را افزایش دهید یا در شبکه‌های اجتماعی، بیش از پیش از ویدیوها بهره ببرید. 

شما می‌توانید فروش خود یا میانگین ارزش هر سفارش (Average Order Value) را با کمک ویدیوهایی مانند ویدیوهای پیش‌نمایش، تستیمونیال و ویدیوهای توضیحی افزایش دهید. طبق آخرین آمار منتشرشده، میانگین ارزش هر سفارش (AOV) فروشگاه‌هایی که ویدیویی در اکثر صفحه‌های محصول خود گنجانده‌اند، ۶۸ درصد بیشتر از فروشگاه‌هایی است که از ویدیو تنها در چند صفحه استفاده کرده‌اند.

یکی دیگر از اهدافی که می‌توانید در بازاریابی ویدیویی دنبال کنید، آموزش بهتر مشتریان است. ویدیوها ابزاری عالی برای آموزش نحوهٔ استفاده از محصول یا خدمت است؛ همچنین می‌توانید به پرسش‌های متداول مشتریان خود در قالب یک ویدیو پاسخ دهید و آن را در خبرنامه‌های ایمیلی خود بگنجانید.

ویدئو مارکتینگ در اصفهان می‌تواند به سلاح قدرتمندی برای اطلاع‌رسانی دربارهٔ مزیت‌های کسب‌وکار و محصول شما تبدیل شود. شما قرار نیست در ویدیو برند یا محصولتان را تبلیغ کنید، بلکه باید دربارهٔ برند و محصولتان داستان بگویید. به عبارتی، ویدیوهای شما قرار است تصویر مناسبی از برندتان در ذهن مخاطب ثبت کند.

تعیین چنین هدفی به این معنا است که ویدیوی شما باید این خاصیت را داشته باشید که بارها و توسط افراد زیادی دیده شود. ویژگی‌ها و مشخصات بینندگان در اینجا اهمیت ندارد و تنها قرار است نام شما به‌عنوان یک کسب‌وکار که در حوزهٔ خود تخصص دارد، بر سر زبان‌ها بیفتد. می‌توانید ترفندهای جالبی را در قالب ویدیو با مخاطبانتان در میان بگذارید، دربارهٔ موضوع‌های مهم در حوزهٔ فعالیتتان صحبت کنید یا با افراد شناخته‌شده در حوزهٔ کاری خود مصاحبه کنید.

مشارکت و تعامل کاربران در دنیای آنلاین بسیار اهمیت دارد؛ زیرا به‌نوعی بازاریابی دهان‌به‌دهان به حساب می‌آید. فردی محتوای شما را لایک می‌کند، نظر خود را ثبت می‌کند یا آن را برای دوستی می‌فرستد. تعامل این فرد و برقراری ارتباط او با شما باعث می‌شود که شما خواسته یا ناخواسته به اطرافیان او معرفی شوید.

هرقدر تعامل مشتریانتان بیشتر باشد، شانس بیشتری برای جذب افراد جدید خواهید داشت؛ زیرا آن‌ها به شما به چشم یک کسب‌وکار قابل‌اعتماد و معتمد نگاه می‌کنند. شواهد حاکی از آن است که ویدیو ابزاری عالی برای افزایش نرخ تعامل است؛ زیرا اغلب افراد آن را دوست دارند. به‌عنوان مثال، ویدیوهای آموزشی و مصاحبه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا مخاطبانتان را به مشارکت بیشتر وادار کنید.

یکی از دم‌دست‌ترین اهداف بازاریابی ویدیویی، افزایش ترافیک وب‌سایت است؛ زیرا گوگل به لینک‌هایی که ویدیو در آن‌ها کار شده است، بیشتر بها می‌دهد. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید از ویدیوهای مرتبط با برند یا محصول خود و همچنین نظرات مشتریان فعلی در صفحه‌های وب‌سایتتان استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ تیهو به خوبی شمارو در تهیه ویدیئو مارکتینگ در اصفهان راهنمایی می کند.

انواع بازاریابی ویدیویی

  • نسخه‌های نمایشی (دمو)

ویدیوهای دمو به مخاطب نشان می‌دهند که محصول شما چگونه کار می‌کند و چه نفعی برای آن‌ها دارد. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید نحوهٔ کار با پنل یا نرم‌افزار خود را از طریق این ویدیو به مخاطبانتان نشان دهید یا محصول خود را در ویدیو امتحان کنید و به آن‌ها ثابت کنید که دربارهٔ ویژگی‌های محصولتان اغراق نکرده‌اید.

  • ویدیوهای مرتبط با برند

این ویدیوها به‌طور معمول بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ‌تر در نظر گرفته می‌شوند که چشم‌انداز، ماموریت، محصولات یا خدمات شرکت را به مخاطب نشان می‌دهند. هدف از ایجاد این ویدیوها، ایجاد آگاهی از برند و جذب مخاطبان بالقوه است.

  • رویدادها

ایونت مارکتینگ یکی از شاخه‌های جدید بازاریابی به حساب می‌آید؛ بنابراین کسب‌وکارهای زیادی در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند با برگزاری رویدادهای مختلف در زمینهٔ کاری خود در این مسیر گام بردارند. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید رویدادی برگزار کنید، می‌توانید ویدیوهای مختلفی از آن تهیه کنید و با کمک آن‌ها، مخاطبان جدیدی را جذب کنید.

ویدیو به شما اجازه می‌دهد پس از پایان رویداد، افراد زیادی دربارهٔ آن در کانال‌های مختلف صحبت کنند. به عبارتی، کار اصلی شما پس از پایان رویداد شروع می‌شود تا بتوانید با کمک بازاریابی ویدیویی، از هزینه‌ای که کرده‌اید، بهره ببرید. به‌عنوان مثال، بخش‌های مهم برخی از ارائه‌ها را در قالب ویدیو به دست مخاطبانی برسانید که در آن رویداد شرکت نکرده‌اند.

  • مصاحبه‌ها

در هر حوزه‌ٔ کاری، متخصصانی وجود دارند که مصاحبه با آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا اعتماد مخاطبان هدفتان را بیشتر جلب کنید. چنین ویدیوهایی تخصص و مهارت شما را نشان می‌دهند؛ زیرا یک بحث تخصصی دربارهٔ دغدغه‌ها و نیازهای مخاطبان هدف در این گفت‌وگو شکل می‌گیرد. بدیهی است که این مصاحبه‌ها از سایر ویدیوها طولانی‌تر می‌شوند؛ ولی تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری مخاطبان هدف و افزایش شهرت شما دارند.

به‌عنوان مثال، اگر در زمینهٔ مواد غذایی سالم فعالیت می‌کنید، می‌توانید با یک متخصص تغذیه گفت‌وگو کنید. نیاز نیست محصول خود را در ویدیو برجسته کنید و دربارهٔ آن صحبت کنید. سعی کنید نکات مهمی را دربارهٔ نقش مواد غذایی سالم در سلامت افراد، بیان کنید و بیشتر روی اعتبار و شهرتتان تمرکز کنید.

  • ویدیوهای آموزشی

از این نوع بازاریابی ویدیویی برای آموزش مخاطب هدف استفاده می‌شود تا به آن‌ها چیزی را که می‌خواهند بدانند، ارائه داده شود. اغلب برندها از این ویدیوها استفاده می‌کنند تا به مشتریان آموزش دهند که چگونه از محصول آن‌ها بیشترین بهره را ببرند یا یک رابطهٔ قابل‌اعتماد با مشتریان بالقوه ایجاد کنند. تیم فروش و خدمات مشتری هم از این ویدیوها برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان فعلی استفاده می‌کنند.

  • ویدیوهای توضیحی

از ویدیوهای توضیحی استفاده می‌شود تا به مخاطبان هدف بگوییم که چرا به محصول یا خدمت ما نیاز دارند و به چه دلیلی باید از راهکار ما استفاده کنند. در این ویدیو، سفر فرضی یکی از مشتری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود تا مخاطبی که همان مشکل را دارد، متوجه شود چرا به شما نیاز دارد. به عبارتی، شما در ویدیوی خودتان، فردی را نشان می‌دهید که با مشکلی دست‌وپنجه نرم می‌کند و سپس با خرید محصولتان یا استفاده از خدمت شما، آن را رفع می‌کند.

  • تستیمونیال

مشتریان بالقوه می‌خواهند مطمئن شوند که محصول شما می‌تواند مشکل آن‌ها را حل کند. آن‌ها بیشتر از اینکه روی حرف شما حساب کنند، به حرف‌های افرادی از جنس خودشان (مشتریان قبلی شما) توجه می‌کنند. شما می‌توانید نظر آن‌ها را در قالب ویدیو منتشر کنید و به مشتریان بالقوهٔ خود نشان دهید که آن‌ها چه مشکلات و دغدغه‌هایی داشته‌اند و شما چه کمکی به آن‌ها کرده‌اید.

  • ویدیوهای تبلیغاتی

ویدیوهای تبلیغاتی یکی از انواع بازاریابی ویدئویی است که اغلب افراد آن را می‌شناسند. این نوع ویدیو یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که با کمک آن می‌توانید مشتریان بیشتری را به‌سمتِ خود بکشانید. در این نوع ویدیو، همه چیز حول برند و محصول شما شکل می‌گیرد. به عبارتی، آن‌ها برای تبلیغ آشکارا و مستقیم محصول و فروش آن طراحی شده‌اند. به‌طور معمول، مدت‌زمان این نوع ویدیو کمتر از ۱ دقیقه است و به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که در ذهن مخاطبان باقی بمانند. 

با استفاده از خدمات تیهو مدیا از ویدئو مارکتینگ در اصفهان بهره مند شوید.

مزایای ویدئو مارکتینگ در اصفهان

ارائه‌ی محتوای جذاب و آموزشی در قالب ویدئو نقش موثری در جلب اعتماد مخاطب داشته و او را ترغیب به خرید محصول می کند.

بهبود وضعیت وب سایت در موتورهای جستجو (SEO):

در سال های اخیر گوگل اهمیت زیادی به محتوای ویدئویی می دهد و وب سایت هایی که در کنار متن و تصویر، ویدئوهای مورد نیاز را در اختیار مخاطب قرار داده اند معمولا جایگاه بالاتری در نتایج جستجو کسب می کنند.

فهم ساده

در بین انواع محتوا، محتوای ویدئویی به ساده ترین روش ممکن محتوا را در اختیار مخاطب قرار می دهد و به همین سبب بیشترین تاثیرگذاری را هم به ارمغان می آورد. ضمن اینکه محتوای ویدئویی نسبت به فرمت های دیگر بیشتر از سوی مخاطب به اشتراک گذاشته می شود که همین مسئله نشان دهنده‌ی تعامل او با ویدئو است.

افزایش نرخ فروش

استفاده‌ی صحیح از بازاریابی ویدئویی می تواند نرخ تبدیل و فروش را تا 80 درصد افزایش دهد. بر اساس آمار موجود، بیش از 70 درصد مشتریان با دیدن ویدئوهای یک محصول تصمیم به خرید آن گرفته اند.

ایجاد اعتماد

انتشار مداوم محتوای ویدئویی به سرعت موجب ایجاد حس اعتماد در مخاطب می شود. تا زمانی که مخاطب به برند و محصول شما اعتماد نداشته باشد، فروشی هم در کار نیست.