طراحی سایت در اصفهان

آژانس دیجیتال مارکیتینگ تیهو در زمینه طراحی سایت در اصفهان، اجرا، سئو، پشتیبانی، طراحی و پیاده سازی پایگاه داده و با بیش از پنجاه وب سایت طراحی شده در اصفهان در این زمینه با اتکا به تیم خود بسیار با تجربه است. طراحی سایت در اصفهان با جدیدترین تکنولوژی ها، سازگار با تمامی مرورگرها و نمایشگرها است.

در دنیای دیجیتال، وب سایت شما از اهمیت زیادی برخوردار است. با یک طراحی تاثیر گذار و خیره کننده، برند خود را به بهترین شکل نشان دهید و بین خود و رقبایتان تمایز ایجاد کنید. با خدمات طراحی وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو ، طراحی هوشمندانه و خلاقانه را در اصفهان تجربه خواهید کرد که توسط تیمی مجرب ایجاد شده است.

00
طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت در اصفهان یا وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌ رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی سایت در اصفهان یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. پیش از بررسی مراحل طراحی وب سایت، به مختصری از تاریخچه طراحی آن می‌پردازیم.

01
انواع طراحی سایت در اصفهان
سایت‌های ایستاتیک یا ایستا

تنها قسمت فرانت‌اند انجام می‌شود، یعنی مطالب و محتویات سایت تنها یک بار جمع‌آوری شده و هرکدام از صفحات سایت، جداگانه طراحی و بارگذاری می‌شوند. در این سایت‌ها هرگونه تغییر باید توسط طراح و کارشناس سایت انجام شود. از این مدل معمولا برای طراحی وب سایت‌های معرفی (که تا مدت‌ها محتوای آن تغییر نمی‌کند) استفاده می‌شود.

02
سایت دینامیک یا پویا:

در طراحی این سایت‌ها هر دو بخش فرانت‌اند و بک‌اند برنامه‌نویسی می‌شوند. سایت‌های پویا نیاز به تغییر مداوم محتوا دارند و باتوجه به کاربرد سایت، طراحی شده و توسعه پیدا می‌کنند. در سایت‌های داینامیک برنامه‌نویس بک‌اند، وظیفه پویا‌سازی وب‌سایت را بر عهده دارد و باید اسکریپتی را طراحی کند که سایت به‌طور کامل پویا باشد.

طراحی مبتنی بر رابط کاربری ( UI )

هرآنچه که کاربر از شکل و ظاهر سایت در صفحه نمایش مشاهده می کند شامل تصاویر، ویدئوها، ماژول ها، جداول، متن ها و رنگ و مکان آن ها و … را به اصطلاح رابط کاربری یا UI که مخفف User Interface است، می گویند. بنابراین UI تنها به ظاهر اهمیت می دهد و اینکه کاربر از نظر طراحی، صفحات سایت شما را دوست داشته باشد، برای آن مهم است. پس در اینجا وظیفه طراح وب این است که تا حد امکان محیطی زیبا و کاربرپسند برای وب سایت شما ایجاد کند تا UI سایت شما رتبه خوبی را بگیرد.

طراحی رابط کاربری مبتنی بر تجربه کاربر ( UX )

عملکرد شما و اینکه کاربر تا چه حد از کارکردن با سایت شما احساس راحتی و در نتیجه رضایت دارد را تجربه کاربری یا UX که مخفف User Experience است، می گویند. در واقع UX درک و احساس کابر است زمانیکه در سایت شما حضور دارد و در حال استفاده کردن از خدمات و محصولات شماست و تجربه ای از آن کسب می کند.
به طور مثال سرعت رسیدن به خواسته کاربر یا راحتی و دردسترس و قابل فهم بودن امکانات سایت می تواند کاربر را علاقه مند به وب سایت شما کند و او را به مشتری دائم شما تبدیل نماید. بنابراین طراح سایت باید بر این امر تمرکز داشته باشد که اهداف سایت را مطابق با خواسته و راحتی کاربران محقق نماید و مدام در حال به روزرسانی این وضعیت و بهبود بخشیدن به این اهداف باشد.
به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشید که رابط کاربری ( UX) در روند بهینه سازی ، رشد و سئو سایت شما تاثیر بسیار بالایی دارد. تیم تیهو مدیا با داشتن حرفه ای ترین متخصصان سئو در اصفهان در کنار تیم حرفه ای گرافیک کار خود همواره در تلاش است بهترین رابط کاربری را برای مشتریان خود طراحی کند.
هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می‌شود؟
توجه داشته باشید که عوامل زیادی بر هزینه طراحی سایت شما تاثیرگذارند. این موارد عبارتند از:

انتخاب نام دامنه مناسب

دامنه همان آدرس سایت شماست که می‌تواند با پسوندهای متفاوتی مانند com.، ir.، co. و… ثبت شود. هزینه این دامنه‌ها با یکدیگر متفاوت است. پس اولین موردی که باید به آن توجه کنیم «نام دامنه» است. آدرس سایت به‌صورت سالانه یا پنج ساله اجاره داده می‌شود و تا زمانی که اجاره‌بها را پرداخت کنید، متعلق به شما خواهد بود.

هزینه هاست (اجاره فضایی برای ورود، ذخیره اطلاعات و محتویات سایت)

حتما می‌دانید که هاست کامپیوتری است که در تمام طول شبانه روز به اینترنت متصل است. بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار می‌گیرد، از همه جا قابل دسترسی است. اینکه سایت شما روی چه هاستی طراحی شود و این هاست در کجا قرار گرفته باشد (در ایران باشد یا در کشورهای دیگر)، می‌تواند بر روی هزینه‌های شما تاثیر بگذارد.

طراحی وب سایت

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، امروزه طراحی وب، با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف برنامه‌نویسی صورت می‌گیرد و به طور کلی با 2 روش انجام می‌شود:

  • طراحی سایت با استفاده از کدنویسی
  • طراحی سایت با استفاده از سیستم‌های آماده

انتخاب هر کدام از این روش‌ها بستگی دارد به اینکه چه کاری می‌خواهید انجام دهید.

آموزش

وقتی سایت خود را از تیم طراحی، تحویل گرفتید، برای مدیریت آن نیاز به یک دوره آموزشی دارید. شما باید آموزش‌ها لازم را دریافت کنید تا بتوانید سفارشات سایت را کنترل کنید، محصولات جدید را وارد کنید، محصولات قبلی را به روز رسانی کنید و… طبیعتا دریافت این دوره‌های آموزشی بر روی هزینه‌های تمام شده سایت تاثیر می‌گذارد.

تولید محتوا

همه می‌دانیم تولید محتوا در موفقیت یک سایت اهمیت زیادی دارد. یک سایت بدون محتوای جدید، جذاب و سئو شده نمی‌تواند از گوگل رتبه خوبی دریافت کند. قیمت گذاری در این بخش با توجه به توانایی و سابقه کارشناس تولید محتوا متفاوت است.

امکانات مورد نیاز

می‌خواهید چه امکاناتی در وب سایت شما قرار داشته باشد؟ به عنوان مثال، می‌خواهید در سایت، درگاه پرداخت داشته باشید؟ یا اینکه تمایل دارید قابلیت عضویت را برای سایتتان فعال کنید؟ همه این موارد بر هزینه‌ طراحی سایت شما تاثیرگذار هستند.

سئو سایت

به خاطر داشته باشید که سئو داخلی سایت با توجه به نوع قالب، زبان برنامه نویسی، حجم و نوع محتوا می‌تواند شامل هزینه‌های متفاوتی شود.

پشتیبانی سایت

هر سایت باتوجه به نوع فعالیت، نیاز به پشتیبانی‌های متفاوتی دارد از جمله: آپدیت منظم کدنویسی و قالب‌ها، بررسی پیشرفت سایت در گوگل، بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه گوگل و…، هزینه پشتیبانی سایت از مهم‌ترین هزینه‌هایی است که باید محاسبه کنید.

انواع طراحی سایت

وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ، خرید اینترنتی نوعی تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان امکان می‌دهد مستقیماً کالا یا خدمات را از طریق اینترنت با استفاده از مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه از فروشنده خریداری کنند. مصرف کنندگان با مراجعه مستقیم به وب‌سایت خرده فروش یا جستجوی فروشندگان جایگزین با استفاده از موتور جستجو، کالای مورد علاقه خود را پیدا می‌کنند که این امر در دسترس بودن و قیمت‌گذاری همان محصول در خرده‌فروشان مختلف الکترونیکی است. مشتریان می‌توانند با استفاده از رایانه‌ها و دستگاه‌های مختلف به صورت آنلاین خرید کنندامروزه در جامعه، هر کسب و کاری نیازمند آن است برای اینکه بتواند همچنان در مسیر رقابت با سایر رقبای خود باقی بماند یک وب‌سایت فروشگاهی را در کنار کسب‌وکار خود ایجاد کند. البته طراحی فروشگاه اینترنتی تنها به کسب و کارهای فعال خلاصه نمی‌شود و هر شخصی که شرایط ایجاد کسب و کار فیزیکی را ندارد هم می‌تواند به این گزینه عالی و مزایای آن فکر کند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

  • امکان اتصال به درگاه‌های امن پرداخت اینترنتی
  • داشتن سبد خرید برای محصولات همراه با ارائه کد تخفیف
  • گزینه نظرسنجی برای کاربران و مشتری ها
  • امنیت و سرعت لود بالا
  • مدیریت محصولات، کاربران، سفارش‌ها، برندها، مقالات و اخبار به صورت مجزا
  • طراحی واکنش‌گرا (ریسپانسیو)
  • برند سازی و ایجاد محبوبیت در کمترین زمان به کمک روش‌های مختلف مثل سئو
  • هزینه به مراتب کمتر
  • محدود نبودن به یک مکان و جغرافیای خاص
 
 
 

طراحی سایت آموزشی

سایت آموزشی یک فضای بسیار مناسب و فعال جهت ارائه مطالب آموزشی می‌باشد که قطعاً برخی از این آموزش‌ها در جهت کسب درآمد نیز تولید می‌شوند.
اگر شما در زمینه آموزش فعال هستید. در حال حاضر طراحی سایت آموزشی یک فرصت مناسب برای فعالیت مورد نظر شما می‌باشد.
درآمد فروش پکیج‌های آموزشی یکی پرسودترین روش‌های کسب درآمد از سایت محسوب می‌شود.

سایت شرکتی

شرکت های مختلف با طراحی سایت میتوانند خدمات و نمونه کارهای خود را برای معرفی و یاحتی با توجه به زمینه کاری برای فروش در سایت خود قرار دهند. بهترین شیوه معرفی خدمات و نمونه کارها در حال حاضر طراحی سایت میباشد.

قطعاً برای بسیاری از ما پیش آمده که قبل از مراجعه به یک شرکت سعی می‌کنیم هدف خود را ابتدا در اینترنت جستجو کنیم. حال اگر یک وب‌سایت شرکتی عوامل گوناگون طراحی سایت مانند سئو و تولید محتوا و… را رعایت کرده باشد به راحتی می‌تواند مشتری هدف خود را جذب کند.

همچنین در صورت ممکن می‌تواند همان لحظه خدمات خود را ارائه کند و دیگر نیازی به مراجع حضوری نباشد.

طراحی سایت شرکتی یک مزیت مهم و رقابتی برای یک شرکت می‌باشد. شرکت‌های زیادی هستند با عدم توجه به این موضوع بسیاری از مشتریان خود را تقدیم رقبا می‌کنند.

طراحی سایت خبری

اگر به درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی در حوزه‌های مختلف سر بزنید، بیشترین درآمد را در وب‌سایت‌های خبری مشاهده خواهید کرد. درآمدهای میلیاردی که حاصل طراحی سایت خبری بوده است.

سایت‌های خبری در بخش‌های مختلفی می‌توانند فعالیت کنند که همین موضوع باعث می‌شود کاربران با سلیقه‌های مختلف را جذب خود کنند.

برای اینکه یک وب سایت خبری به موفقیت برسد به چند مورد باید توجه کرد.

نکات مهم طراحی سایت خبری

بهره‌مندی از یک تیم سئو قوی و متخصص

تولید محتوای به روز و مفید

دسته بندی درست خبرها

سرعت بالای سایت

ریسپانسیو بودن وب‌سایت

توجه به امنیت وب‌سایت

خودداری از اضافه گویی در مطالب

استفاده از عنوان‌های جذاب

 

وب سایت شما باید دارای عملکردهایی هماهنگ با زیبایی باشد و بازدیدکنندگان را برای کاوش در صفحات ترغیب کند. این یک اقدام متعادل کننده دقیق بین سودمندی، زیبایی شناسی و نتایج ملموس است. آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو به شما کمک می کند این تعادل را در طراحی سایت خود در اصفهان برقرار کنید و وب سایتی ایجاد کنید که به برند شما هویت و شخصیت ببخشد.

tihoomedia

با آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو بهترین تجربه رشد کسب و کار خود را داشته باشید.