ایده های پیج آرایشگری

چرا آرایشگران باید یک پیج اینستاگرام داشته باشند؟

یکی از مشاغل عمومی و شلوغ که یکی از نیازهای اساسی امروز همه ماست، آرایشگری است. اگر شما یک آرایشگر هستید باید بدانید که به چند دلیل اصلی باید در اینستاگرام فعال باشید، چرا که اگر نباشید چیزهای ارزشمندی را از دست خواهید داد. اما چرا باید یک آرایشگر حتماً یک پیج اینستاگرام داشته باشد.

برای حفظ تعامل

برای حفظ مشتری

برای پیدا کردن مشتریان جدید

برندسازی

ادمین پیج ارایشگاهی

این 4 دلیل اصلی است که شما به عنوان یک آرایشگر به خوبی اهمیت آن را درک می‌کنید چون در فضای حقیقی آرایشگران بسیار اجتماعی و مردمی هستند و رفتار عالی با مشتریان دارند، حال این حرفه ای بودن شما باید به فضای مجازی هم راه پیدا کند تا نتایج بسیار بهتری دریافت کنید. در ادامه هر کدام رو مختصر توضیح میدهم.

1. حفظ تعامل

شما با قبیله سازی کسبوکار خودتان را میسازید یعنی ساخت مشتریان وفاداری که بصورت مرتب ماهانه به شما سر می زنند! هر چقدر موفق تر عمل کنید و مشتریان وفادار بیشتری بسازید، زمان های بیکاری کمتری خواهید داشت و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت. حالا اینستاگرام یک ابزار ارزشمند برای شماست! از مشتریان خود بخواهید که صفحه شما را دنبال کنند، با آنها تعامل ایجاد کنید، تصاویر مشتریان خود را به عنوان الگو و نمونه در پیج خود قرار دهید و آن ها را تگ یا منشن کنید که آنها نیز با اشتراک مجدد عکس خودشان به بیشتر دیده شدن شما کمک کنند.

2. حفظ مشتری

زمانی که بصورت مرتب در اینستاگرام فعالیت کنید و تعامل دو طرفه با مشتریان را حفظ کنید در واقع روی وفادارسازی مشتریان کار کردید و اینستاگرام یک فضایی است که مشتریان ویژه خود را فالو (دنبال می کنید) و به حفظ مشتری شما خیلی کمک می کند.

3. مشتریان جدید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی زنجیره ای است، زمانی که زنجیره ای از مشتریان را در یک محل بدست می آورید باعث میشه که به افراد بیشتری توسط اینستاگرام معرفی یا Suggest (پیشنهاد) شوید. در واقع اینستاگرام باعث میشه مخاطبینی که شما را نمی شناسند از طریق دوست شان با شما آشنا شوند. همچنین با استوری و پست های که از مشتریان خود میذارید باعث میشین که اونا هم خوششون بیاد که پست شما رو در صفحه خودشون به اشتراک بذارن و همین موضوع باعث میشه به مرور دایره مشتریان شما وسعت پیدا کند.

4. برند سازی

و نکته بسیار مهم این است که برندسازی در هر شغلی یکی امروزه یکی از واجبات است. هر کسی که بتواند در شغل خود تبدیل به یک پرسونال برند (برند شخصی) شود مستقیماً روی درآمد تاثیرگذار است. سعی کنید از بقیه آرایشگرها بهتر به نظر برسید وجه تمایز ایجاد کنید و سعی کنید یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کنید. شما زمانی که تبدیل به شخصی شناخته شده در حوزه کاریتان شوید حاضرن چند برابر بیشتر هزینه کنند تا از خدمات شما استفاده کنند.

ادمین پیج ارایشگاهی اصفهان

ایده های تولید محتوا برای آرایشگران

اما زمانی که ما یک پیج آرایشگری در اینستاگرام ساختیم از چه چیزی پست و استوری بذاریم؟ در ادامه ایده های تولید محتوا برای آرایشگران را توضیح می دهم که می توانید از این ایده های عملی و جذاب استفاده کنید تا یک پیج قوی داشته باشید.

01.
نمونه کار

اکثر اوقات می توانید با گذاشتن نمونه کار در اینستاگرام یک ارتباط با مشتریان خود ایجاد کنید و  میزان تسلط و مهارت شما برای مخاطبین کاملاً قابل درک می شود و باعث میشه که مشتریانی که قصد استفاده از خدمات شما را داشتند بیشتر تشویق به انجام آن شوند. از کارهای جدید خودتون و مدل های بروز ویدیو تهیه کنید و در یک پست اختصاصی آن را به اشتراک بذارید فقط باید بدانید که محتوای شما نباید ساده یا کسل کننده و تکراری باشد

02.
محتوا روزانه

شما می توانید هر روز یک سری محتوای روزانه داشته باشید، برای مثال چند تا از مشتریان آرایشگاه که در روز اصلاح می کنید را در استوری به اشتراک بذارید، یا روابط دوستانه خود با بقیه همکاران حاضر در سالن آرایشی و یا حتی قهوه ای که روزانه میخورید. دقت کنید برای تولید محتوای روزانه باید خلاقانه خود را تقویت کنید .

03.
محتوای آموزشی

در کنار محتوای روزانه باید محتوای آموزشی آرایشی داشته باشید هم محتوای آموزشی مخصوص آرایشگران و هم محتوای آموزشی مخصوص مشتریان خودتان که بتوانند از اطلاعات ارزشمند شما استفاده کنند. آموزش دادن سطح واقعی شما را به مخاطبینتان نشان می دهد.

منابع درآمدزایی برای آرایشگران
آیا فقط مشتری گرفتن تنها منبع درآمدزایی برای آرایشگران است؟ به هیچ عنوان!!!
اگر شما در اینستاگرام فعالیت حرفه ای کنید و مخاطبین قابل توجهی کسب کنید، می توانید دوره های آموزشی برگزار کنید، خدمات بیشتری در سالن خود ارائه کنید، کارآموز قبول کنید و حتی در پیج خودتان تبلیغات انجام دهید و درآمدهای مختلفی داشته باشید. در ادامه برخی از ایده های درآمدزایی آرایشگران از اینستاگرام را معرفی می‌کنم.
اکنون که شما با مزایا و مراحل داشتن یک پیج آرایشگاهی به خوبی آشنایی دارید با پلن های مدیریت و تولید محتوای پیج اینستاگرام تیهو، میتوانید یک پیج جذاب، کاربردی و پویا داشته باشید.
انواع پلنهای طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو
پک نقره ای
  • طراحی یا تدوین 10 پست/ریلز
  • طراحی 50 استوری
  • طراحی قالب اختصاصی
  • طراحی و آماده سازی آیکون های هایالت
  • ارائه تقویم محتوایی
  • انتشار محتوا طبق تقویم
    زمانبندی
  • تولید کپشن متناسب
  • قراردادن استوری روزانه
  • اصلاح فالور
  • آنالیز رقبا
  • حذف اسپم ها از کامنت
  • بارگزاری پست ها در زمان
    مناسب برای دریافت بازخورد
    بهتر
  • مشاوره امور تبلیغاتی
پک طلایی
  • تولید محتوا و طراحی یا تدوین
    12 پست/ریلز
  • تولید محتوا و طراحی 90
    استوری
  • طراحی قالب اختصاصی
  • طراحی و آماده سازی آیکون های هایلات
  • ارائه تقویم محتوایی
  • انتشار محتوا طبق تقویم
    زمانبندی
  • تولید کپشن متناسب
  • ادمین اختصاصی
  • قراردادن استوری روزانه
  • اصلاح فالوور
  • آنالیز رقبا
  • حذف اسپم ها از کامنت
  • بارگزاری پست ها در زمان
    مناسب برای دریافت بازخورد
    بهتر
  • مشاوره امور تبلیغاتی
  • طراحی کمپین
پک الماس
  • تولید محتوا و طراحی یا تدوین
    15 پست/ریلز
  • تولید محتوا و طراحی 120
    استوری
  • عکاسی و فیلمبرداری برداری
    هفته ای 5 ساعت
  • طراحی قالب اختصاصی
  • طراحی و آماده سازی آیکون های هایلات
  • ارائه تقویم محتوایی
  • انتشار محتوا طبق تقویم زمانبندی
  • تولید کپشن متناسب
  • ادمین اختصاصی
  • قراردادن استوری روزانه
  • اصلاح فالوور
  • آنالیز رقبا
  • حذف اسپم ها از کامنت
  • بارگزاری پست ها در زمان
    مناسب برای دریافت بازخورد
    بهتر
  • مشاوره امور تبلیغاتی
  • طراحی کمپین

نیاز به تولید محتوای پیج اینستاگرام آرایشگاه زنانه خود دارید؟

برای آگاهی از تعرفه قیمت مدیریت پیج و تولید محتوای پیج اینستاگرام با ما تماس بگیرید

همچنین اکنون میتونید راجع به مدیریت شبکه های اجتماعی و اینستاگرام مطالعه کنید و نمونه کارهای آژانس تیهو را هم مشاهده کنید.
tihoomedia

با آژانس دیجیتال مارکتینگ تیهو بهترین تجربه رشد کسب و کار خود را داشته باشید.